B.MAKOVEC TRANSPORT D.O.O. danes razpolaga z 20-imi vlačilci in 30-imi priklopnimi vozili
Cestni prevoz tovora se je v pra obliki začel ko so iznašli kolo. Kmalu po tem izumu so kot prva prevozna sredstva za prevoz tovora sledili vozovi. Pogon se je s človeške vlečne sile kmalu prenesel na živali in to so bila v naslednjih tisočletjih glavna pogonska sila začetnih prevoznih sredstev. Prvi zapisi o prevozu tovora z namenom trgovske menjave segajo v čas antične Grčije in rimskega imperija.
Sodoben transport je vsekakor bistveno drugačen vendar pa prav tako življenskega pomena za sodobno trgovino in proizvodnjo. Postaja življenski slog ljudi, kateri se z ljubeznijo, zavzetostjo ukvarjajo z njim.
Po nekaj letnem delu pri zasebnem prevozniku se je leta 1995 odločil, da si kupi svoj kamion in se prične profesionalno ukvarjati z transportno dejavnostjo. Kmalu se je pokazalo, da so kapacitete le enega kamiona premajhne za hitro razvijajoče se gospodarstvo.
Pričel je sodelovati še z drugimi prevozniki in na ta način zagotavljal redno dostavo blaga naročnikom. Zlasti je pomembno sodelovanje z prevoznikom TRANSPORT DAVID TURK S.P. s katerim še danes sodeluje. Sodelovanje se je razširilo na številne prevoznike širom po Sloveniji, pa tudi na prevoznike iz sosednje Hrvaške in Italije.
Blaž Makovec je eden izmed njih.
V letu 2002 smo pričeli z ukinjanjem statusa samostojnega podjetnika ter prešli na firmo B.MAKOVEC TRANSPORT D.O.O., katera danes razpolaga z 20-imi vlačilci in 30-imi priklopnimi vozili, ter z številnimi prevozniki s katerimi sodelujemo in skupaj zagotavljamo našim naročnikom kvalitetno dostavo.
Za naše podjetje je pomembna tudi letnica 2008, ker smo se preselili v novo zgrajene lastne prostore na Tovarniški cesti v Ajdovščini.
V novih prostorih razpolagamo s cca 300m3 pokritega skladiščnega prostora v objektu imamo pisarne ter servisni prostor.
Uvedli smo tudi RO-RO linijo med Livornom in Barcelono/Valencija.
Ta storitev nam omogoča, da je prevoz na daljše relacije v Španijo opravljen delno po morju. Posledično okolju bolj prijazen z manjšimi izpusti CO2.
To nam omogoča, da strankam ponudimo ugodnejšo ceno samega prevoza. V primeru RO-RO, potuje po morju le pol-prikolica katera je naložena na trajektu. Ladjar jo dostavi v namembno luko, kjer jo potem prevzame ponovno naš vlačilec in nadaljuje pot do končnega razklada tovora.
V letu 2015 smo podpisali pomembno pogodbo z uradnim logističnim partnerjem v Španiji ter v Italiji, kar nam omogoča hitre in kvalitetne storitve dostave paketov in pošiljk.
B.MAKOVEC